Здравейте, имам следното питане. От известно време при тръгване с пълен десен или пълен ляв ми причукват каретата леко, което смятах, че е поносимо. От скоро обаче при ляв завой по инерция, колата като се наклони се чува едно почукване-"так так так". Притеснява ме вече сериозно това, щото май при по-висока скорост усетих и вибрация някаква онзиден. Според вас тези неща с един и същ проблем ли са свързани-аз се съмнявам в дясното каре, но не знам дали външно или вътрешно?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Тропане от предницата
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеЗдравейте, имам следното питане. От известно време при тръгване с пълен десен или пълен ляв ми причукват каретата леко, което смятах, че е поносимо. От скоро обаче при ляв завой по инерция, колата като се наклони се чува едно почукване-"так так так". Притеснява ме вече сериозно това, щото май при по-висока скорост усетих и вибрация някаква онзиден. Според вас тези неща с един и същ проблем ли са свързани-аз се съмнявам в дясното каре, но не знам дали външно или вътрешно?Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD
-
Първоначално публикувано от Събев Покажи съобщениеПри тези симптоми залагам на вътрешно каре!
Comment
-
Тези симптоми ги имах и аз. Започнаха с леко тракане при завой, докато изведнъж една нощ пътувайки за Пловдив започна стабилно да ми дърпа волана все едно джантата е на баница! Спрях и огледах да не съм спукал гума и да огледам какво се случва, но уви не забелязах нищо нередно - нито спукана гума нито някакви луфтове и продължих по пътя си. След като продължих вибрацията изчезна но само за малко! Спрях на осветено място и легнах под колата и забелязах скъсан маншон на външно каре. Бръкнах вътре и започнах да вадяПърво част от сепаратора после съчми - 3бр. От общо 6
Прибрах си ги чинно в багажника и леко леко без резки и крайни движения на волана изминах около 100 и кусур километра до Пловдив, където на следващия ден си смених половината останало външно каре и колата се успа
Относно луфта на полуоската за който питаш, доколкото аз разбирам е съвсем нормален и мисля че идва от вътрешното каре!
Съветът ми е да си отвориш маншоните на каретата и да видиш дали нямаш счупен или спукан сепаратор, защото има опастност да блокира и да стане голяма беля!
Успех и пиши какво си открилLast edited by ivomanev; d.m.y г., 07:27.
Comment
-
Първоначално публикувано от Dimicha Покажи съобщениеБлагодаря ти колега, явно е вътрешното каре-аз ги гледам от доста време, че са омаслени и двете вътрешни, но то кога да стигна и до тях, че да ги оправя
Гадно е защото за да смениш вътрешните маншони трябва да разкачиш всичко отпред за да извадиш полуоските! Разкачаш макферсоните (мисля че може да стане и без да откачаш полуоската от главината) и на вътрешните карета около маншона има шестограмни болтове с гайки отзад. Развиваш ги и полуоските излизат! Само внимавай като ги вадиш да не излезнат директно от скоростите защото ще ти изтече масло от скоростите. По принцип имат осигурителни зегерки от вътре, но е възможно да излезнат!
Другия вариант е да разкачиш полуоските от главините и да свалиш външните карета и от там да налундзиш маншоните, но май външните каретата се сваляха малко гадно заради една зегерка там!
Успех
Comment
-
Вчера я гледа един познат, който има повече опит с колите. Каза, че вътрешните карета са тръгнали, но имат още живот в тях, щото причуквали чак при навит докрай волан. А това потропване не е от тях според него, а можело да е шарнир или кормилен накрайник, щото се чува дори по инерция без да е на скорост колата, при мърдане на волана вляво-само тогава.
Comment
-
Аз много много не разбирам , обаче вътрешни карета не чукат при напълно навит волан . При разбити вътрешни карета , се получава едно "придърпване " при ускорение . А тропане в предницата не е от много неща , вдигай колата на крик и търси къде са луфтовете по ходовата част.LANCIA DEDRA 2.0 8V Turbo INTEGRALE
LANCIA THEMA 2.0 8V
ALFA ROMEO 155 1.8 8V Silverstone
ALFA ROMEO 155 1.9 turbo D
Comment
Comment